Jaloezie en woede-aanvallen

• Blog

Blog

• DELETION_USER

Hallo iedereen,

Mujn vriend stuurde me vanmorgen deze link door. Dit naar aanleiding van een ruzie gisteren gaande over zijn bijna dagelijkse likes op foto's van een schaarsgeklede vrouw tussen zijn fb vrienden en mijn reactie op zijn opmerking alsof hij daar niets mee misdoet resulteerde dat ik mijn gsm naar de andere kant vd kamer gooide omdat ik al dat social media gedoe zó beu ben… dat ik de vaat naar de gootsteen bracht en zo fel was dat er een bord brak… Terwijl het een opeenstapeling van meerdere zaken is.

We hebben elkaar leren kennen via een datingsite. We zijn nu 7m samen. In die tijd zijn er al meerdere discussies van deze aard geweest.

Ik leerde hem kennen alsof hij single was, maar hij woonde nog samen. Zijn relatie was al 10j stuk, zei hij. Zijn vrouw had beslist om uit elkaar te gaan. Ondertussen is hij wel al verhuisd. Dan contacteerde er mij een dame die beweerde zijn vriendin te zijn, niet zijn vrouw dus. Ze wist van al wat we samen deden, vb. enkele dagen naar zee ofzo en liet dan uitschijnen dat hij haar eerst vroeg. Ze werd beledigend en begon te schelden aangezien ik aangaf die conversatie niet te willen voeren aangezien mij leek dat ze dat met Mario maar moest bespreken. Ik heb die dame geblokkeerd, hou me liever niet bezig met zulke dingen. Hij zei dat ze er wss ni mee om kon dat hij haar afgewezen had. Dan een dame die mij een conversatie doorstuurt van haar en Mario waarin ze haar aandeel weglaat. Het gesprek ging over het sexuele dat ik met Mario heb. Daar heeft niemand toch geen zaken mee. Ik vond dat hij haar daarmee voeding gaf om nóg meer geïnteresseerd in hem te zijn dan al was. Hij vond daar niks mis mee. Dan begint een vals profiel onze gezamelijke profielfoto's te liken. Een ander vals profiel, voordoen als zijnde een vrouwelijke collega van hem, die een foto van ons samen deelt met de opmerking waarbij ze lacht en schrijft dat hij weer een ander heeft. Hij kent de dame niet. Ze werkt ook niet bij hem. Vervolgens zijn er talloze dames die graag reageren op zijn posts zolang ze maar niet over mij gaan. Een vrouw die zich openbaar op fb aan hem opdringt… zijnde een oud buurmeisje… zijn reactie is dan mss heeft zij dat niet gepost, mss iemand haar fb gehackt? We gingen samen naar een outlet gaan, dat stuurde hij me. Er wordt niks meer over gezegd dus leek het mij of hij niet meer ging. Ik vond de rekening van zijn kledij tijdens het wassen… dat hij een dag eerder was gegaan dan dat hij had geschreven, maakt mij niet uit, ik moest werken. Dat ik adhv de rekening er moet achter komen dat hij met zijn bijna ex-vrouw was geweest gezien ook kledij voor haar… tot daar zelfs ook geen probleem. Maar waarom dat niet uit zichzelf zeggen?

Ik ben geen vrouw die een huwelijk kapot maakt, dat wil ik hier wel even duidelijk maken! Als ik geweten had dat hij nog gehuwd en samenwonend was, had ik nooit iets begonnen. Maar in geloofde hem én wil hem nog steeds geloven. Ik heb zijn familie al meermaals ontmoet, zijn kinderen, dus dat zit wel goed. Hij kookt voor mij, hij doet al voor mij. Ik weet dat hij mij graag ziet én toch loopt het fout… omdat “ik” jaloers ben. Hij wil onze relatie nu stoppen omdat hij geschrokken is van mijn reactie, dat doet hij nu via chat. Hij zegt dat het altijd wel iets is,… Ik denk dan weer dat het idd al wel wat geweest is. Eigenlijk ben ik radeloos… oké ik reageer wss jaloers… maar welke vrouw/man vindt dit normaal?

Ik kom uit een huwelijk van bijna 24j. Gehuwd met mijn eerste vriendje. Ik mocht niets, geen vriendinnen, geen sport, hij deed wat hij wilde. Had affaires met zijn klanten, oude vriendinnen,…. Ik kwam erachter en kreeg het énorm moeilijk met mezelf… de vernederingen, het geweld naar mij toe, de leugens,… Ik heb kanker gehad en heb zelfs dat proces alleen gedragen. Ik werd meermaals uit huis gegooid. Uiteindelijk ben ik bijna 2j in behandeling geweest. Om onder zijn macht onderuit te komen. Dat is mij uiteindelijk gelukt.

Mijn vriend nu verwijt me dus jaloers te zijn, agressief owv dat ik mijn gsm weg smeet én een bord brak. Nergens tijdens mijn opname heeft ook maar 1 psycjoloog of psychiater mij bestempelt als agressief. Ik zie het ook niet zo…voor mij voelt het als een panische angst om te verliezen wat ik heb. Want zolang iedereen ons met rust laat, zijn wij geweldig goed samen. Heb mij écht nooit zo goed gevoeld, nooit kunnen zijn wie ik écht ben. Hij voelt net hetzelfde. Toch is er dan volgens hem “mijn jaloezie”… Ik kan er geen aandacht aan geven en denken bkj mezelf: goh doe maar allemaal, ik ben dan toch maar met hem samen. Dat is jammer genoeg gemakkelijker gezegd dan gedaan.

Ik heb mijn mankementen en en bereid daaraan te werken. Heb alleen het gevoel dat mij nu iets verweten word waar ik weerloos tegen ben. Ik wil niet opgeven wat ik met mijn vriend heb. Wss heeft hij wél een punt. Alleen zie ik het niet als écht mijn fout.

Post was bewerkt op 29-11-2018 12:53 door Inge

• Audrey

Hoe kan ik mijn profiel aanpassen hier?

Post was bewerkt op 17-02-2019 13:23 door Audrey

• Douglas

Woorden kunnen niet beschrijven hoe gelukkig en dankbaar ik vandaag ben. Ik heb net mijn ex terug, mijn vriendin heeft me verlaten voor een andere man, mijn vrienden en ik smeek haar om terug te komen, maar ze weigert. Andere vrienden zeiden dat ik haar moest laten gaan, maar ik kon het niet omdat ik erg verliefd op haar was, ik was gekwetst en ik had zin om zelfmoord te plegen. Ik ging op een dag depressief naar mijn werk toen mijn vriend op kantoor me vertelde hoe Lord Bubuza zijn scheiding annuleerde met zijn wonderbaarlijke spreuk, dus nam ik onmiddellijk contact met hem op via WhatsApp: +1 505 569 0396, ik vertelde hem mijn relatieproblemen en hij beloofde me te helpen met zijn betovering. Het was ongeveer 15 uur nadat ik deed wat Lord Bubuza me had opgedragen en alles gebeurde precies zoals hij me beloofde, mijn ex-vriendin kwam huilend terug en smeekte me op haar knieën om haar te vergeven en haar rug te accepteren.. Lord Bubuza is een God op aarde. Neem contact met hem op voor hulp via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

• Douglas

​Words cannot describe how happy and grateful I am today. I just got my ex back, my girlfriend left me for another man, my friends and I beg her to come back but she refuses. Other friends told me to let her go, but I couldn't because I was very in love with her, I was hurt and I felt like killing myself. I went to work one day when my friend in the office told me how Lord Bubuza canceled his divorce with his miraculous spell, so I immediately contacted him on WhatsApp: +1 505 569 0396, I told him my relationship issues and he promised to help me with his spell. It was about 15 hours after I did what Lord Bubuza told me to do and everything happened just as he promised me, my ex-girlfriend came back crying and begged me on her knees to forgive her and accept her back .. Lord Bubuza is a God on Earth. Contact him for help on WhatsApp: +1 505 569 0396 or by email: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

• Douglas

Woorden kunnen niet beschrijven hoe gelukkig en dankbaar ik vandaag ben. Ik heb net mijn ex terug, mijn vriendin heeft me verlaten voor een andere man, mijn vrienden en ik smeek haar om terug te komen, maar ze weigert. Andere vrienden zeiden dat ik haar moest laten gaan, maar ik kon het niet omdat ik erg verliefd op haar was, ik was gekwetst en ik had zin om zelfmoord te plegen. Ik ging op een dag depressief naar mijn werk toen mijn vriend op kantoor me vertelde hoe Lord Bubuza zijn scheiding annuleerde met zijn wonderbaarlijke spreuk, dus nam ik onmiddellijk contact met hem op via WhatsApp: +1 505 569 0396, ik vertelde hem mijn relatieproblemen en hij beloofde me te helpen met zijn betovering. Het was ongeveer 15 uur nadat ik deed wat Lord Bubuza me had opgedragen en alles gebeurde precies zoals hij me beloofde, mijn ex-vriendin kwam huilend terug en smeekte me op haar knieën om haar te vergeven en haar rug te accepteren.. Lord Bubuza is een God op aarde. Neem contact met hem op voor hulp via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com