heb het weer gehad!!! maar nu om iets anders..

  • valerie

    Hoi allemaal.. bedankt voor al jullie reacties…

    Lorrie mijn wensenlijst zal ik je zo vertellen…

    Ik hoor veel mensen hier melden dat het beter voor mij zou zijn als ik hulp moet zoeken, ik heb ook mensen zien schrijven dat ik hier niet geholpen zou kunnen worden.. dat kan ik wel…

    allereerst wil ik vertellen dat ik al eerder hulp heb gezocht.. en niet 1 keer maar veel vaker.. ik ben meerdere malen bij een psycholoog geweest…

    ik ben er toen ook helemaal bovenop gekomen.. ik denk te weten wat mijn probleem is..allereerst heb ik mijn ouders verloren toen ik nog jong was.. ik heb het volgens mij nog niet verwerkt en niet kunnen verwerken.. besef dat ze wegblijven is er niet…

    ten tweede.. is het andere probleem.. eenzaamheid.. ik heb wel een gezin maar krijg niet de liefde en aandacht die ik nodig heb.. dat ligt niet aan mijn gezin..

    voornamelijk heb ik veel problemen gehad in de omgang met mijn schoonouders.. omdat ik buitenlands ben werd ik niet geaccepteerd.. en wordt het door hun niet geaccepteerd dat ik een tweede taal gebruik naar mijn kinderen toe.. heb daar ontzettend veel last van gehad en ben er toen mee naar de psycholoog gegaan…

    ik heb geleerd ermee te leren omgaan.. dat mensen zo zijn wie ze zijn.. dat is waar natuurlijk.. maar ik mis nog steeds iets.. ik heb gewoon niemand.. in de zin van.. alles wat om mij heen draait is egoistisch… jaloers en afgunstig.. ik krijg altijd een steek in de rug.. om het zo maar te zeggen… echt altijd… zelfs van mijn familie.. er is gewoon niemand waar ik mee kan praten, niemand die mij begrijpt en niemand die altijd een arm om mij heen kan slaan.. en dat alleen maar omdat ik niet begrepen wordt….

    en eeuwig hulp zoeken lukt mij ook niet… en ik wil nog toevoegen dat ik er door dit prikbord altijd bovenop gekomen ben.. kan mijn verhaal kwijt.. er zijn mensen hier die mij wel begrijpen en mij proberen te helpen.. en dat vind ik top.. want mijn leven hangt soms echt aan een zijden draadje…

    liefs

    valerie

  • valerie

    Hoi Lorrie,

    Dit is even voor jou omdat je mij vroeg een wensenlijst te plaatsen op het forum.. ik heb eigenlijk zoals iedereen dromen.. maar heb altijd in mijn achterhoofd gedacht dat ik ze nooit waar zal maken, omdat dat gewoon niet kan…

    Wat ik zou willen is gelukkig worden.. maar na al die ellende van mij weet ik niet of ik gelukkig kan worden in dit leven.. zonder moeder.. want mis haar ontzettend en heb haar altijd om mij heen gehad.. ik kan niet zonder haar gelukkig worden…

    Als mijn moeder er nog geweest zou zijn.. zou ik een goeie baan hebben gehad, een leuk huis gekocht.. getrouwd zijn en dan pas kinderen… verder vind ik het leuk om op vakantie te gaan, doen we nu ook weleens.. ( maar is zo duur)..

    Ik heb veel moeten opofferen waardoor mijn toekomstplannen zijn verwoest.. weg.. kon niks meer wat ik altijd gewild heb..

    wat ik nu zou willen is niet waar te maken.. . mijn moeder terug hebben… dat wil ik .. en verder leef ik nu met de dag met egoistische mensen om mij heen die niet van mij willen houden.. en mede door VOOROORDELEN( buitenlands zijn) maar ook door toch te laten zien dat ik sterk in mijn schoen sta( schijn bedriegt… want inwendig ben ik een wrak).. ik hoop dat dit een beetje is wat je bedoeld.. Lorrie.. en anders hoor ik het wel …. dank je voor je steun..

    liefs

    valerie

  • Hyperactief

    Volgens mij snij je nu een ander onderwerp aan Hyper. Aldus: sunny.

    Klopt sunny, daar hulpverlening zeker niet altijd goed is, dat wilde ik aangeven.

    De problemen van Valerie vind ik eigenlijk ook wat te heftig om hier op een prikbord te behandelen.

    Ze kan beter naar haar huisarts gaan en het hele verhaal aan hem vertellen en een verwijskaart vragen voor een professionele hulpverlener. Aldus: sunny.

    Er zijn wel heftigere zaken op forums besproken, soms kunnen mensen daar heel veel aan hebben, zeker omdat er ook mensen zijn die bij voorbaat nooit naar de hulpverlening zullen gaan, ook die ben ik tegengekomen. Kunnen ze dan door middel van een forum de boel van zich afschrijven dan is dat mooi meegenomen, als ze naar de hulpverlening zouden willen gaan, dan zouden ze hier niet op het prikbord komen, ik laat dat dus aan de mensen zelf over of ze dat willen of niet, ook hier mogen ze hun last van zich afschrijven. Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    en ik wil nog toevoegen dat ik er door dit prikbord altijd bovenop gekomen ben.. kan mijn verhaal kwijt.. er zijn mensen hier die mij wel begrijpen en mij proberen te helpen.. en dat vind ik top.. Aldus: valerie.

    Hoi valerie, ik vermoede al dat je steun vond op dit prikbord, oftewel gewoon blijven prikken, zeker als het jou goed doet.;) Groetjes v Hyperactief

  • Alkien

    En daar ben ik het helemaal mee eens. Schrijven kan enorm veel helpen om dingen te verwerken en ze een plekje te geven.

    Groetjes,

    Alkien.

  • Hyperactief

    Dit is even voor jou omdat je mij vroeg een wensenlijst te plaatsen op het forum.. ik heb eigenlijk zoals iedereen dromen.. maar heb altijd in mijn achterhoofd gedacht dat ik ze nooit waar zal maken, omdat dat gewoon niet kan… Aldus: valerie.

    Dromen hebben mag valerie, maar probeer niet teveel van het negatieve uit te gaan, dromen kunnen soms ook verwezenlijkt worden, maar dat wil nog niet zeggen dat zo'n droom dan welzijn geeft, begrijp je?

    Wat ik zou willen is gelukkig worden.. maar na al die ellende van mij weet ik niet of ik gelukkig kan worden in dit leven.. zonder moeder.. want mis haar ontzettend en heb haar altijd om mij heen gehad.. ik kan niet zonder haar gelukkig worden… Aldus: valerie.

    Deze ervaring heb ik niet, dus kan hier niet over oordelen.

    Als mijn moeder er nog geweest zou zijn.. zou ik een goeie baan hebben gehad, een leuk huis gekocht.. getrouwd zijn en dan pas kinderen… verder vind ik het leuk om op vakantie te gaan, doen we nu ook weleens.. ( maar is zo duur).. Aldus: valerie.

    Dit begrijp ik niet, had jou moeder een bedrijf ??? Daar ik de link moeder/ goede baan niet kan leggen ??? Zo niet, dan kan je dat toch zelf proberen te verwezenlijken ???

    Ik heb veel moeten opofferen waardoor mijn toekomstplannen zijn verwoest.. weg.. kon niks meer wat ik altijd gewild heb.. Aldus: valerie.

    Bedoel je daarmee dat je te snel in het “huwelijksbootje” gestapt bent ???

    wat ik nu zou willen is niet waar te maken.. . mijn moeder terug hebben… dat wil ik .. en verder leef ik nu met de dag met egoistische mensen om mij heen die niet van mij willen houden.. en mede door VOOROORDELEN( buitenlands zijn) maar ook door toch te laten zien dat ik sterk in mijn schoen sta( schijn bedriegt… want inwendig ben ik een wrak).. ik hoop dat dit een beetje is wat je bedoeld.. Lorrie.. en anders hoor ik het wel …. dank je voor je steun.. Aldus: valerie.

    Het is maar een idee, maar probeer daar boven te staan, meer van je af te bijten, en mensen die jou niet zien staan als bijzaak te zien, het klinkt makkelijk, maar zulke mensen die anderen willens en wetens kwetsen die leven lekker verder terwijl ze jou precies daar hebben waar ze willen, alleen dat laatste moet je al de kracht geven om dat niet te laten gebeuren, je zou toch niet willen dat juist zulke wegwerpers gelijk krijgen als jij het niet meer trekt, kom op joh, knok daartegen. Groetjes v Hyperactief

  • valerie

    En zo is het Hyper.. heb hier wel degelijk steun… echt jullie hebben mij er al eerder helemaal bovenop geholpen.. en ik kan je wel vertellen dat ik er wel van heb geleerd.. want die roddels boeien mij lang zo niet meer als eerder.. dit is meer een gevoel van eenzaamheid… en zoveel ellende bijelkaar…

    maar ik hoop dat je jullie zo doorgaan.. echt vind het helemaal top.. en denk ook dat er meer mensen hier veel baat bij hebben, jullie weten mensen te motiveren verder te gaan en gerust te stellen.. jullie kunnen blijkbaar goed met dit soort problemen overweg… waardoor je het weer kunt overbrengen aan mensen die er totaal mee in de put zitten..

    liefs

    valerie

  • valerie

    Hoi hyper.. nee mijn moeder had geen bedrijf haha.. moet er wel even om lachen..( en gelukkig kan ik nog lachen of niet??)

    Ik heb na het overlijden van mijn moeder de zorg op mijn broertjes genomen.. ik was toen negentien.. had op mijn 15e al die plannen die ik genoemd heb… maar kreeg er drie kinderen bij terwijl ik nog maar 19 was.. dat is wat ik bedoel met mijn toekomstplannen zijn verwoest..

    maar het ergste van dit alles vind ik niet eens mijn toekomstplannen.. maar dat ik weinig contact heb met mijn broers waar ik zoveel voor gedaan heb.. en mijn vriend ook… ze worden opgestookt door mijn zusje.. dat werd toen al gedaan.. maar nu nog.. mijn zusje praat mij zwart omdat ze jaloers is dat ik de zorg op mij genomen had… en ze houd ze bij mij vandaan..

    dus wat doet pijn… 7 jaar lang zorgen voor ze.. en stank voor dank terug krijgen..

    liefs

  • Annelies E

    Was jij dan erg jong toen jij je ouders verloor

    Ik ken je voorgeschiedenis niet

    Ik was half 30 toen ik beide ouders niet meer had

    ook veel verdriet van gehad

    Maar ik denk dat jij te jong was

    Ouders zijn heel belangrijk

    Vooral als de band goed is

    Maar nu je zelf kinderen hebt

    Lukt het je wel om liefde aan je kinderen te geven?

    Ik hoop het dat je een weg vindt om door te gaan

  • Annelies E

    Dat buitenlands zijn

    Is dat een extra handicap?

    Ik weet niet uit welk land je komt?

    Misschien heb je nog wel binding met het land van je ouders