Hoi allemaal.. bedankt voor al jullie reacties…
Lorrie mijn wensenlijst zal ik je zo vertellen…
Ik hoor veel mensen hier melden dat het beter voor mij zou zijn als ik hulp moet zoeken, ik heb ook mensen zien schrijven dat ik hier niet geholpen zou kunnen worden.. dat kan ik wel…
allereerst wil ik vertellen dat ik al eerder hulp heb gezocht.. en niet 1 keer maar veel vaker.. ik ben meerdere malen bij een psycholoog geweest…
ik ben er toen ook helemaal bovenop gekomen.. ik denk te weten wat mijn probleem is..allereerst heb ik mijn ouders verloren toen ik nog jong was.. ik heb het volgens mij nog niet verwerkt en niet kunnen verwerken.. besef dat ze wegblijven is er niet…
ten tweede.. is het andere probleem.. eenzaamheid.. ik heb wel een gezin maar krijg niet de liefde en aandacht die ik nodig heb.. dat ligt niet aan mijn gezin..
voornamelijk heb ik veel problemen gehad in de omgang met mijn schoonouders.. omdat ik buitenlands ben werd ik niet geaccepteerd.. en wordt het door hun niet geaccepteerd dat ik een tweede taal gebruik naar mijn kinderen toe.. heb daar ontzettend veel last van gehad en ben er toen mee naar de psycholoog gegaan…
ik heb geleerd ermee te leren omgaan.. dat mensen zo zijn wie ze zijn.. dat is waar natuurlijk.. maar ik mis nog steeds iets.. ik heb gewoon niemand.. in de zin van.. alles wat om mij heen draait is egoistisch… jaloers en afgunstig.. ik krijg altijd een steek in de rug.. om het zo maar te zeggen… echt altijd… zelfs van mijn familie.. er is gewoon niemand waar ik mee kan praten, niemand die mij begrijpt en niemand die altijd een arm om mij heen kan slaan.. en dat alleen maar omdat ik niet begrepen wordt….
en eeuwig hulp zoeken lukt mij ook niet… en ik wil nog toevoegen dat ik er door dit prikbord altijd bovenop gekomen ben.. kan mijn verhaal kwijt.. er zijn mensen hier die mij wel begrijpen en mij proberen te helpen.. en dat vind ik top.. want mijn leven hangt soms echt aan een zijden draadje…
liefs
valerie