Rommelmakers !!!

  • Hyperactief

    Nee zijn feiten, en zonder moeder en vader borden geen nageslacht van kleine bordjes, dus moet er wel verzameld blijven worden.:D:D:D Groetjes v Hyperactief

    Alkien schreef:

    >

    > Bijdehandjes gegeten ??? Of is Haribo tegenwoordig onderdeel

    > van een grote keten….:D

    >

    > Groetjes,

    > Alkien. :)

  • Alkien

    Hoeveel computers wil je bestellen dan, dan zal ik ze wel even aan het “werk” zetten hoor….:D

    Groetjes,

    Alkien.

  • Ellen XL

    Ha! Ha! Ha!!! Erg leuk Hyperactief!

    Ik ken ook panden waar de gang naar het toilet spontane blokkades van nieren en darmen doet onstaan alsmede de behoefte om met een hogedrukreiniger met desinfectans platgespoten te worden.

    Ik zie wel iets in een excursie langs de diverse panden…

  • Alkien

    Dat is ook nodig wanneer jij geweest ben Hyper…..:D

    Groetjes,

    Alkien.

  • Michel

    Beste Alkien,

    Laat ik dan nu toch al mijn creativiteit bij elkaar rapen op dezer

    regenachtige zondagmiddag, want ik heb me in tijden niet zo

    verveeld, en daar zo van genoten :-), om het jou duidelijk te maken,

    althans wat ik ervan vind.

    Het sleutelwoord is: “associatie”

    Stel je vader houdt van timmeren. en overlijdt.

    Jij houdt veel van je vader. En je voelt de pijn van het verlies.

    Je bent dan wellicht geneigd, de spulletjes die hij gebruikte

    bij het timmeren, te bewaren, om zo het idee op te houden dat hij

    toch een beetje bij je is.

    Of:

    Als kind was ik gek van elektronica. Als kind kon ik daar

    onbezorgd mee rotzooien, spelen en knutselen.

    Later ging ik nadenken, en werd ik me bewust van allerlei

    trauma's die ik had opgelopen. Het onbezorgde leek voorbij.

    Om toch maar steeds die kindertijd opnieuw en opnieuw te

    herbeleven, kan ik de spulletjes van ‘toen’ blijven bewaren en

    het laten groeien. Om zo “die goeie ouwe tijd” te blijven vasthouden.

    Voorwerpen worden geassocieerd met de beleving van de tijd waarin

    ze een rol speelden.

    Begrijp je een beetje?

    Groet

    Michel

  • Hyperactief

    Wha, ha, ha, ha, ik weet helaas wat je bedoeld, ben één keer naar zo'n toiulet geweest, en als ik op dat moment spontaan was gaan broekpoepen dan had dat veel minder hygiënische gevolgen gehad dan daar je behoefte doen.:D Ik ben toen ook ff naar huis gegaan, zei dat ik wat vergeten was.:D Ik ben nog nooit zo trots op mijn eigen toilet geweest.:D Groetjes v Hyperactief:)

  • Alkien

    Ja hoor Michel ik begrijp je helemaal.

    Dan nog, en dat klinkt misschien afgezaagd, kan ik het niet plaatsen met de verzamelwoede van wijlen mijn man.

    Die had geen last van de door jou genoemde voorbeelden. Dus wordt het heel lastig zoiets uit te pluizen.

    Zelf heb ik geen last van verzamelwoede, gelukkig niet. Ik kan me er dus ook niet in verplaatsen. Maar meegemaakt heb ik het dus des te meer.

    Ik heb het in het begin wel eens aan hem gevraagd, en dan kreeg je toch altijd het zelfde antwoord. “Je weet nooit waar het goed voor is”. Tja dan ben je uitgepraat.

    Zijn vader had hij geen kontakt meer mee, en die was heel anders dan hij. En het tweede voorbeeld kan ik in zijn geval ook niet plaatsen.

    Hij was ooit militair, dus dat kan ik hier dan niet in terugvinden.

    Wel had hij een eigen bedrijfje in transformatoren. Maar dan nog maak je voor je klanten dit soort dingen met nieuw materiaal en niet van het grof vuil.

    Ik vind het overigens heel leuk dat je er de tijd in steekt. En als je jezelf nog eens verveeld, mag je van mij gewoon weer terugkomen……:)

    Groet,

    Alkien.

  • Hyperactief

    Neeee hoor, dat zijn “betonnen” monumenten voor het nageslacht, plakken beter dan pattex. Wie weet zijn al die bouwsels in Egypte ook wel uit de grond gepoept voor er een riool uitgevonden was. :D:D:D Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Niet uit de grond maar uit de kont gestampt dus.:D:D:D Groetjes v Hyperactief:)

  • Alkien

    Wil je dit niet meer doen……..:D:D:D

    Ik lig hier dubbel……..:D

    Groetjes,

    Alkien.