Rommelmakers !!!

  • Hyperactief

    Stel je vader houdt van timmeren. en overlijdt.

    Jij houdt veel van je vader. En je voelt de pijn van het verlies.

    Je bent dan wellicht geneigd, de spulletjes die hij gebruikte

    bij het timmeren, te bewaren, om zo het idee op te houden dat hij

    toch een beetje bij je is. Aldus: Michel.

    Hoi Michel ik begrijp wat je hier mee bedoeld, maar dat beperkt zich dan meestal tot die dierbare spulletjes van die vader en niet tot de hele bruynzeel fabrieken in je huis gaan vestigen, net zo min als dat ie iets met hout had je het hele regenwoud in je tuin gaat planten, want dan zie je echt door de bomen het bos niet meer.:D Daarnaast er waren in het geval van de vader van Alkien haar man destijds nog geen computers, dus die vlieger gaat niet op. Groetjes v Hyperactief

  • Michel

    Hai Alkien,

    Fijn dat ik mag terugkomen ;-)

    Ik weet ook niet alles, ik kan slechts uit mn eigen ervaringen putten.

    En die zijn ongetwijfeld anders dan ieder ander.

    Maar ik hoop dat je er iets aan hebt.

    Ik wens je veel liefde en troost toe.

    Michel

  • Alkien

    Komt wel goed Michel. Ik denk dat als ik zou zeggen hoe ik echt denk aangaande wijlen mijn man dat je het niet zou begrijpen.

    Het is overigens al meer dan 4 jaar terug.

    Gelukkig zie ik (nog) geen verzamelwoede bij mijn twee jongste zoontjes. ;)

    Groet,

    Alkien.

  • De Bie

    Zonder toekomst rest slechts het verzamelen van momentopnamen uit het verleden. Iets heeft ons laten geloven dat voeden van het eigen brein hetzelfde is als leven. Persoonlijke knoei. Vooral cd's, boeken en dvd's. Maar ook verzamelen veel tijdsgenoten foto's, woonadressen, bookmarks, herrinneringen, littekens en spinnewebben. En je dan ook nog zorgen maken over die die deze taak iets te serieus opnamen en zich verkleefden aan de postzegels of sufrookten voor sigarenbandjes. Gelukkig kan de digitale generatie ieder tastbaar welvaarts bewijsmateriaal nu binair vereeuwigen en knus online uitwisselen. Ik vind matrialisme-sharewareisme een faire ruil en het neemt niet zoveel opslagcapaciteit (schuurtje).

  • Hyperactief

    Ha, ha, ha. De Bie, litekens verzamelen hoe kom je erop.:D:D:D Groetjes v Hyperactief:)

    P.S.: Als je er 4 verzamelt heb, kunnen we kwartetten, heb jij misschien de biopolaire stoornis voor mij.:D

  • Alkien

    Spinnenwebben ja……dat is dan ook het enigste buiten alle andere zooi om die ik ook tegengekomen ben :D

    Groet,

    Alkien.