hoe weten we hoe 'echt' we zijn...

• Shryce

Hoi Alkien,

ik bedoelde eigenlijk meer, dat als ik iemand (willekeurig wie) zou ontmoeten waarvan ik de indruk kreeg dat deze erg “hyper” was dan zou ik instinctief daar iets afstand van nemen. Niet omdat je Alkien bent of ik ‘hyper’ gedrag slecht of minder goed vind, maar omdat ik mezelf bescherm.

Dank voor de uitnodiging, maar ik kijk de kat nog even uit de boom hier.

Groetjes,

Shryce

• Shryce

Sorry van de “vertyping”…

• Shryce

Klopt als een bus Hyper, maar het is meer een geruststellende gedachte voor mij. Je zou het ‘mezelf voor de gek houden’ kunnen noemen, maar het geeft me rust. Ik ben het moe als een Don Quichotte tegen het onrecht en oneerlijkheid in de wereld ten strijde te trekken.

Bovendien vind ik het idee dat je makkelijker je eigen leven kunt beinvloeden prettiger dan dat ik ‘het wereldse’ moet kunnen begrijpen. Ik heb wat vleugjes van het boedhisme overgenomen, dat preekt ook meer je eigen karma na te streven ipv dat van een ander te verbeteren.

Dat leeft een stuk bevredigder.

• Shryce

tsja, daar heb je helemaal gelijk in.

• Hyperactief

Oké Shryce, ieder zijn meugt.;) Groetjes v Hyperactief:)

Shryce schreef:

>

> Klopt als een bus Hyper, maar het is meer een geruststellende

> gedachte voor mij. Je zou het ‘mezelf voor de gek houden’

> kunnen noemen, maar het geeft me rust. Ik ben het moe als een

> Don Quichotte tegen het onrecht en oneerlijkheid in de wereld

> ten strijde te trekken.

>

> Bovendien vind ik het idee dat je makkelijker je eigen leven

> kunt beinvloeden prettiger dan dat ik ‘het wereldse’ moet

> kunnen begrijpen. Ik heb wat vleugjes van het boedhisme

> overgenomen, dat preekt ook meer je eigen karma na te streven

> ipv dat van een ander te verbeteren.

>

> Dat leeft een stuk bevredigder.

• Hyperactief

:):):)

• Ellen XL

Het is dus een soort onderlinge herkenning Hyperactief?

En wie stelt die ADHD nou vast, doet een psych dat, doe je het zelf of de huisarts?

Is het te bewijzen of …? Wat is het precies?

Laatst in een cafe werd ik aan iemands broer voorgesteld en men zei er bij dat deze ADHD had. De broer zei dat hij van een andere planeet kwam. Ik ging er enthousiast op in dat ik wel eens een hele grote vliegende schotel had zien hangen in een bepaalde straat. Waarop zijn zus in paniek tegen mij zei dat ik niet zo met hem moest praten, want dat hij dan rare dingen ging doen.

Zou ik het ook kunnen hebben?

Sommige mensen vinden mij wel leuk maar er zijn er ook die vinden dat ik teveel praat, te bijdehand ben en zeggen dat ze doodmoe van me worden.

Maar nooit heeft iemand gezegd jij hebt zeker ADHD. Of ben je dan gestoorder?

Oja en ook al zeg ik zelf dat ik volslagen geschift ben en vliegende schotels zie, ze spuiten me niet plat, nog word ik opgeloten zelfs niet al smeek ik erom.

Ik zal we te lastig zijn of misschien heel erg overtuigend, denk ik.

Groetjes Ellen

• azalaia

Nou, op het dierenprikbord zie je de info bij mijn naam azalaia, als je dat aanklikt.

Mijn e-mail adres ataat open voor als iemand mij privé wil mailen. Omdat ik daar toen een foto had bijgeplaatst met mijn leeftijd, kan dus iedereen die mijn info aanklikt, zien wie ik ben. Zoek dat maar eens op.

Als ik nu hier op mijn naam klik, dan wordt mijn mailbox geopend.

Groeten van azalaia.Hyperactief schreef:

>

> Nee, niet dus, geen info, bij het dierenprikbord wel, vreemd,

> hoe zit dat nou…? Aldus: azalaia.

>

> :?:?:?:?:?:?

• azalaia

Hahaha, met trillen bedoel ik zoemen, dat trilt ook en ik hoor het òòk iets van zzzzzzmmmmmmm——————-zzzzzzzzmmmmmm————-zzzzzzzmmmmmmm

zoiets dus haha. En wat zou nou niet heerlijker zijn dan gewoon je mobieltje opnemen, een gesprekje voeren, je ding doen, terwijl je in de bios zit…… lekker helemaal jezelf zijn en je niks aantekken van de zaal met mensen om je heen.

Maar….. dat kan nu eenmaal niet….. of je gaat even de gang op maar dan stoor je ook mensen omdat je er door moet en er is al geen ruimte en het is ook nog donker.

Maar, je kan ook stellen: doordat ik juist NIET opneem, is dat ook mijn keus, wel of niet door iemand opgelegd, en ben ik dan ook mijzelf en dus ècht in mijn gedrag.

Groeten van azalaia.

Hyperactief schreef:

>

> Veronderstel ik zit in de bioscoop en ik hoor mijn mobieltje

> trillen. Aldus: azalaia.

>

> Gekke telefoon heb jij azalaia, één die je hoort trillen,

> en waarbij je het geluid dan zeker voelt.:D:D:D Groetjes v

> Hyperactief:)

>

> P.S.: Ik begrijp je voorbeeld, al is het wel een heel slecht

> voorbeeld, want je kan zo'n ding ook uitzetten in de

> bioscoop, iets wat overigens ook verplicht is, maar normaal

> zou moeten zijn zonder die regels. Maar nogmaals, ik begrijp

> je insteek.;)

• De Bie

Hallo LLXL,

Sinds kort weet ik dat ik ZX2 heb, ik ben heel erg blij dat mijn arts het geconstateerd heeft want nu kan ik mijn gedrag plaatsen. Kwam laatst een broeder tegen en ik dacht..nee… Bij navraag bleek het ZX22 te zijn, dit is ZX2 maar dan in versterkte mate. Toen ik hem zo observeerde dacht ik godverdorie ik mach me wel zechenen dat ik ZX2 heb en niet de versterkte variant ZX22. Het is nu afentoe al niet zo makkelijk om mijn omgeving uittleggen wat ZX2 met je doet en hoe het mijn leven door elkaar gescrambled heeft, maar met ZX22 is dit een dagtaak, en ook nog en..