hoe weten we hoe 'echt' we zijn...

• De Bie

Wow..bedankt!

• Ellen XL

Oh verdraaid Azalaia!!! Wat leuk jij met dat hondje! :-);-)

Liefs Ellen

• Ellen XL

Bedankt voor de heldere uitleg DB. Ik kan me voorstellen dat je blij was, als je kan plaatsen wat je hebt, krijg je toch wat meer rust ondanks alles. Tja het kan altijd nog erger, in het kwadraat zeg maar. Ik zal je niet vragen wat ZX2 precies is, omdat je schrijft dat het moeilijk uit te leggen is, maar de kern van het verhaal is mij volkomen duidelijk:-) Bij mij scrambelen mijn verschillende levens door elkaar en dat snapt ook niemand. Daarom heb ik het er eigenlijk ook nooit over.

Ik vond het echt leuk dat je dit even schreef, daar kan ik weer wat mee…

• azalaia

Dank je, maar ik snap het nu helemaal niet meer… klik eens op mijn ‘info’ op dit prikbord en ik kom te voorschijn…… en eerst alleen mijn e-mailadres.

azalaia.

azalaia schreef:

Nee, niet dus, geen info, bij het dierenprikbord wel, vreemd,

hoe zit dat nou…? Aldus: azalaia.

> > :?:?:?:?:?:?

• azalaia

Ik heb nu iets ontdekt: bij de ene keer naast mijn naam azalaia staat info en dan

…. …speed planet.nl, bij de andere keer staat naast mijn naam azalaia: ……. i.p.v. info, en dan …. speed planet.nl.

Dat is raar……waarom de ene keer wèl mijn info en een andere keer niet mijn info.

azalaia.azalaia schreef:

>

> Dank je, maar ik snap het nu helemaal niet meer… klik eens

> op mijn ‘info’ op dit prikbord en ik kom te voorschijn……

> en eerst alleen mijn e-mailadres.

> azalaia.

>

>

> azalaia schreef:

>

> Nee, niet dus, geen info, bij het dierenprikbord wel, vreemd,

> hoe zit dat nou…? Aldus: azalaia.

>

> > > :?:?:?:?:?:?

• Ellen XL

Ik ben zo vrij geweest om op je naam te klicken en dan krijg ik je foto, je e-mail, je sterrenbeeld, de hele reut! maar info… dat zie ik nergens staan.

Ik heb bij Hyperactief het zelfde gedaan, dus op zijn naam geklickt en bij hem geen foto maar wel e-mail en web-site.

Toen ben ik naar mijn eigen naam gegaan en die kan je niet aanklicken. Jammer he? Alleen onderstreepte namen kunnen aangeklickt worden.

Dat is wat ik er van weet, ik hoop dat je er wat aan hebt en zo op een goede manier de nacht in kan:D Groetjes Ellen

• azalaia

Hyperactief, dat is toch een dame……. haha.

Welterusten, groet, azalaia.

PS: ik zie wel info, maar soms ook niet bij mijn naam, dat is dus wisselend en vind ik raar.

Ellen XL schreef:

>

> Ik ben zo vrij geweest om op je naam te klicken en dan krijg

> ik je foto, je e-mail, je sterrenbeeld, de hele reut! maar

> info… dat zie ik nergens staan.

> Ik heb bij Hyperactief het zelfde gedaan, dus op zijn naam

> geklickt en bij hem geen foto maar wel e-mail en web-site.

> Toen ben ik naar mijn eigen naam gegaan en die kan je niet

> aanklicken. Jammer he? Alleen onderstreepte namen kunnen

> aangeklickt worden.

> Dat is wat ik er van weet, ik hoop dat je er wat aan hebt en

> zo op een goede manier de nacht in kan:D Groetjes Ellen

• Alkien

Ik heb ook ADHD, weet je want ik denk dat je doelt op iets wat ik zei….:D

Een beetje ADHDer herken je aan het niet stil kunnen zitten. In de bus overkomt het mij ook nog wel eens dat er mensen zijn die aan mij vragen of ik mijn knie kan stilhouden. :D

Helaas, dat beloof ik , maar 5 minuten later die ik het weer.

Nu ben ik een vrouw (op leeftijd LOL ) en anders gekleed dan de gemiddelde nederlander, dus ook dat zijn misschien kenmerken.

Maar verder, mijn oudste zoon (27) heeft het ook. En daar zie je dus niets aan alleen dat hij een uitgesproken manier van praten heeft. Hij zegt wat ie voor zijn bekkie krijgt.

Net Mam, alleen weet ik ermee om te gaan. Hij niet. :(

Wat Hyper ook al zegt, iemand die zelf de “diagnose” heeft haalt er bij een ander zo ook uit. Soms zien de meeste mensen je als niet normaal, of uitbundig, maar…..just ADHD :D

En nu ga ik iets doen aan de geluidsoverlast……..:D

Groet,

Alkien.

• Alkien

Knakkie ???? :D

• Alkien

Moet er niet aan denken dat Balkje nog een keer terugkomt………:D

Groetjes

Alkien.:)