De psychologie achter Rascisme !!!

  • Hyperactief

    Precies Alkien, en nog bizarrer wordt het in deze context omdat wij weten hoe “de psychiatrie” in het rascisme gebeuren verstrikt zit.:( Groetjes v Hyperactief

  • Alkien

    Ja precies. Eigenlijk zouden veel meer mensen dat moeten weten. En er niet de ogen voor sluiten.

    Groetjes,

    Alkien.

  • Hyperactief

    Hier meer info over de dader, de schooldirecteur heeft iun eerste instantie de boel mooier voorgespiegeld dan het in werkelijkheid was. Zou ook hier de naam van de school belangrijker zijn dan de waarheid.:( Hij werd dan wel niet van school afgezet, maar wel wegens roken van het internaat verwijderd, iets wat de man in een eerdere verklaring verzweeg…….

    http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_206681.html?wt.bron=homeArt1

    Groetjes v Hyperactief

  • Alkien

    Ik denk inderdaad dat je waar het de naam betreft de spijker op zijn kop slaat.

    Welke directeur wil nu voor de buitenwereld laten weten dat het ook wel eens verkeerd gaat op school :(

    Hij had het beter direkt kunnen zeggen, dat had hem beter gepast en de naam van de school dus ook. Want een directeur die dingen achter houd is nog een veel rottere reclame.

    Groetjes,

    Alkien.

  • Hyperactief

    Ja en weet je wat ik nu niet begrijp Alkien, dat ze “denken” dat het wegdrukken van angst, want dat is het onder controle kunnen houden. Maar een opeenstapeling van incidenten is net een chemische reactie, vroeg of laat “borrelt de geest uit de fles” en is die er niet meer in te houden. Datr hebben we met die moord op die Haagsche school ook gezien, wapenincidenten verzwijgen terwille van de goede naam, totdat er iemand vermoord wordt en in één keer alle problematiek op straat ligt… Groetjes v Hyperactief

  • Alkien

    Precies, en zoals jij weet worden ook heel veel spanningen bij mensen onder zogenaamde controle gehouden op een chemische manier. Eentje die net zo gevaarlijk is, al dan niet nog gevaarlijker.

    Groetjes,

    Alkien.

  • Ellen XL

    Dat ben ik met je eens, dat er op de achtergrond een stelletje mensen zit de boel op te jutten. Psychologie van de koude grond noem ik dat. Het is nogal makkelijk om onnozele (jonge) lui op te jutten met opmerkingen dat ‘de’ buitenlanders alles inpikken :(

    Groetjes Ellen

  • Hyperactief

    Precies dat bedoel ik, ik heb vanavond toevallig puberruil gezien, en heb groot respect voor die Ghanese jongen. En “onze” landgenoot die Rotterdammer, wat een sukkel zeg, daar wil je toch niet bijhoren.:( Groetjes v Hyperactief

  • Ellen XL

    Grinnik, ik heb het niet gezien, was hier bezig:)

    Groetjes Ellen

  • Hyperactief

    Oké, misschien in de herhaling nog, best interessant.;) Groetjes v Hyperactief