Kwestie van vertrouwen

• Linda

Hi Ellen,

Ja zie het, van 4de rang heb ik mijn eigen verhaal van gemaakt. Zal mijn lichtelijke allergie wel zijn voor allerlei manieren van etiketten plakken. Ennuh, dat van die groenten is gewoon het voorbeeld wat ik eruit heb gepikt en heb uitvergroot/verder op doorborduurd.

Ik vind het prikbord voor mezelf trouwens ook wat onoverzichtelijk om een discussie te voeren. Ik weet dat je al een paar keer gezegd hebt tegen me; heb je dat bericht ook gelezen en dat.

Ik ben me trouwens wel bewust van blinde vlekken. Je kunt zoveel invalshoeken hebben. Dat maakt van gedachtenwisselen juist ook boeiend. Althans das mijn mening..

Toedeloe ;-)

• Ellen XL

Dat heb ik gelezen Fred! Je bent veel leuker dan ik eerst dacht, ik moet echt hard lachen om je opmerkingen. Ik ben het helemaal met je eens hoor, soms denk ik wel eens, dat heeft Fred daar mooi opgeschreven, daar heb ik niets meer aan toe te voegen.

Dat ik je niet eerder kon helpen komt omdat ik steeds moet werken voor een paar dubbeltjes. Poeh! Wat werk ik hard! En morgen weer, en dan en dan… Zucht!

Maar ja ik heb het zelf gewild he?

Die Linda is een felle meid he? Niet boos, maar wel fel:D

Groetjes van Ellen:)

• Ellen XL

Hoi Linda,

Kijk dat vind ik nou weer grappig je hebt toch best zelf-kritiek en ik vind ook niet dat je over alles zit te malen hoor!

Ik vind het gedachte wisselen ook heel boeiend en daar leer ik nog weer van hoe ik beter met mensen en meningsverschillen om kan gaan.

Ik vind het heel boeiend dat jij in die derde wereld landen bent geweest, dat ken ik alleen van tv maar die z.g. vierde wereld mensen ken ik weer.

We zien elkaar hier wel eens weer en als één van ons weer eens een wat benevelde mening heeft; never mind!

Ik weet zeker dat Fred het er mee eens is, he Fred?

Groetjes van Ellen en een fijne nacht nog… :)

• Fred

Ellen XL schreef:

>

> Dat heb ik gelezen Fred! Je bent veel leuker dan ik eerst

> dacht,

Ohh, nou dat scheelt alweer. :):)

ik moet echt hard lachen om je opmerkingen.

Ik ben de laatste tijd wat te melig. Ik ga ook ff een tijdje iets minder reageren, want ik heb ook andere zaken te doen. Ik ben eigenlijk een heel heel serieus type met een komische tik.

Ik ben het

> helemaal met je eens hoor, soms denk ik wel eens, dat heeft

> Fred daar mooi opgeschreven, daar heb ik niets meer aan toe

> te voegen.

Thanks. Goed voor mijn eigenwaarde. :):)

Jij weet het soms ook leuk te formuleren, hoor. :):)

> Dat ik je niet eerder kon helpen komt omdat ik steeds moet

> werken voor een paar dubbeltjes. Poeh! Wat werk ik hard! En

> morgen weer, en dan en dan… Zucht!

> Maar ja ik heb het zelf gewild he?

:):)

> Die Linda is een felle meid he? Niet boos, maar wel fel:D

Behoorlijk, he.

> Groetjes van Ellen:)

• Ellen XL

Ze zeiden eens tegen mij dat ze me melig vonden, daar heb ik nog een tijdje last van gehad. Iedere keer als ik wat leuks wou zeggen was ik bang dat ik melig was. :D

Nog bedankt voor het complimentje over mijn leuke formuleren, die lach is niet meer van mijn gezicht te poetsen! :D

Linda is fel maar ook heel aardig:), dat vind jij toch ook?

Groetjes van Ellen :)

• Fred

Hier ben ik het mee eens. Linda mag gewoon (op een nette manier) haar mening neerzetten. Dergelijke kwesties kunnen overigens best hoog oplopen.

Ligt bij sommige behoorlijk gevoelig.

Ik maakte vanavond ook weer iets naars mee in die supermarkt.

Een zielig meisje (verslaafde) werd er huilend uitgeknikkerd.

Ze schreeuwde, ik heb toch niks gedaan, ik heb toch niks gestolen.

Sommige omstanders reageerde laconiek, maar het was helemaal niet grappig.

Verderop stonden een paar Oostblok vluchtelingen op een accordeon voor een terras te spelen, its a wonderfull world.

Ik vond het echt bizar !!

• Ellen XL

Ja de wereld is uiterst bizar!

Ik denk dat de bizarheid van de wereld onze grootste fantasie tart!

• Linda

Fel:

fel (bn.)

1 onaangenaam voor de zintuigen => hard, hel

2 hartstochtelijk, verbeten

Soo onaangenaam voor de zintuigen nog wel, zegt de heer Dikke van Dale..

Voor welke versie ga ik door, Ellentjuh..

Enne als we wat kunnen opsteken van elkaars blinde vlekken, dan is dat toch tof.

Moet er niet aan denken dat we het allemaal met elkaar eens zijn.

Ik heb me allang neergelegd bij de monopoliepositie van bepaalde bedrijven. Geld is macht. En iedere verkoper maakt een mooi praatje en is vaak misleidend. De reclame enz. Dus er is ontzettend veel oplichting en bedrog.

Mijn essentrekeningen kloppen het laatste jaar van geen meter, tot dreigingen van deurwaarder. Een briefje,een telefoontje…ow foutje…

Tja, lieve Ellen en Fred, dan kan ik gaan grommen, maar ik kan ook denken waar mensen zijn worden fouten gemaakt. Effe een beetje RET-ten…

• Linda

Kennen jullie de tekst van het liedje van Gilbert O sullivan- nothing rhymed?

Gaat over tegenstellingen zoals Fred die beschrijft…

Een en al tegenstellingen in de wereld…

• Ellen XL

Bedoelen we ook nog hetzelfde “waar mensen zijn worden fouten gemaakt”

Sja en dat je gaat grommen, dat mag hoor.

Dat deed mijn hond zaliger ook, die gromde voor de lol.

Dan lag hij in z'n mand er was niks en dan zei ik “grom nog eens lekker”.

En dan gromde hij wat, ik zag dat hij het heerlijk vond!

Misschien vind jij het ook wel lekker, even grommen. En zoals Fred al zei, zolang het netjes blijft… Dus wel netjes grommen (ik zou niet weten hoe dat moet, met een aardappel in de keel?)

En sja, fel, ik had er geen woordenboek bij genomen maar het klopt wel wat je schrijft. Fel licht is irritant voor de ogen (zintuigen) maar het belicht wel wat.

Zelf heb ik juist op dit forum geleerd wat minder fel proberen te doen.

Soms heb ik wel van die gekke ideeën die moet ik dan kwijt… kan ze niet binnen houden.

greetzz Ellen :Z